هدر وبنر طراحی شده
نوشته شده توسط : admin

هدر سایت P50

 

اندازه : 250*960
حجم » 280 كيلوبايت

دانلود » با لينک مستقيم

منبع » فلش سي اس

نوع فايل» JPG

 

------------------------------------------------------

بنر فلش سایت بسیج دانش آموزش

حجم » 248 كيلوبايت

دانلود » با لينک مستقيم

منبع » فلش سي اس




:: موضوعات مرتبط: ابزار طراحي , وكتور , بكگراند , فلش , سورس FLA , فلش هاي طراحي شده , ,
:: برچسب‌ها: ساخت بنر , ساخت لوگو , ساخت بنر فلش , ساخت بنر آنلاين , بنر , دانلود وكتور , وكتور هاي زيبا , تعمير , وكتور تعمير , تعميرات , تعميراتي ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 131
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 / 10 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1391/4/8/4 - - گفته است :
با سلام من از شما ممنونم من می خواهم یک وبلاگ تازه باز کنم می خواهم قالب وبنر را خودت برام درست کنیموضوع های که من می خواهم گیم نت ملی پوشانوقالب از بازی های که در گیم نت ملی پوشان هست ببخشید یک زحمت دارم می خواهمتویکی از بنر هاعکس ارباب حلقه ها باشد که در ان نوشت باشدگیم نت ملی پوشان
بی زحمت جواب را به وبلاگ من بگو

/weblog/file/img/m.jpg
نيما در تاریخ : 1391/3/31/3 - - گفته است :
با سلام مي خواستم بگم كه اگر قالب و بلگ سراغ داري ميشه به من هم بگي

/weblog/file/img/m.jpg
nima در تاریخ : 1391/3/17/3 - - گفته است :
با سلام می خواستم بگم که بنر بسیج دانش آموزی را که از شما می خواهد شما بنر برایش بنر درست کنید من یک نونه درست کردن البته این را با فوتوشاپ درست کرده ام اینم لینک آدرس بنر لینک مستقیم http://www.up98.org/upload/server1/02/j/6tv6b4c1rzcx4ejl74.g ifaminمی خواستم برای نماشی دادن درسا ان امین را که اینگلیسی نوشته ام را بردای
راستی میشه از این به بد هرچی ینر و وکتوری را که برای دیگران درست کردی در انجمن هم قرار بدهی

/weblog/file/img/m.jpg
شوک دانلود در تاریخ : 1391/3/9/2 - - گفته است :
راستی داداش برام یه قالب می سازی...راستی من لیتک وب تو توی وبلاگم گذاشتم اگه زحمتی نیست شما هم.....ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
حسین در تاریخ : 1391/3/7/0 - - گفته است :
سلام داداش می خواستم یه بنر دیگه هم برام بسازی....واقعا ببخشید این چند روز زیاد عزیتت کردم........متنش:شوک دانلود ثابت باشه.دانلود بیاد بعد اهنگ بعد کلیپ بعد عکس بعدمقاله همین ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
حسین در تاریخ : 1391/3/6/6 - - گفته است :
ممنون فوق العاده بود

/weblog/file/img/m.jpg
بازم سلام در تاریخ : 1391/3/5/5 - - گفته است :
داداش خواهش میکنم من که کاری نکردم

/weblog/file/img/m.jpg
حسين در تاریخ : 1391/3/4/4 - - گفته است :
سلام داداش ببخشي بازم مزاحم شدم ميخواستم برام يه بنر بسازي با فرمت gif متنشم هي بيادوبره متنشم اينه:كتاب داستان بخونيد لذت ببريدپاسخ:سلام،باشه،انجام ميشود

/weblog/file/img/m.jpg
nima در تاریخ : 1391/3/1/1 - - گفته است :
با سلام ميشه كدي كه هدر در وبلاگ ام هست را پيدا كني من كه نمي توان پيدا كنم كد قالب ام را مي فرستم با براي دانلود مي گذارم و يا شماره قالب را مي دم ببينم مي توني اون كدي كه براي هدر است را پيدا كنيد . ممنون ميشوم
نام قالب : 91
طراح : ماه ترین

/weblog/file/img/m.jpg
حسين در تاریخ : 1391/2/31/0 - - گفته است :
داداش دمت گرم ممنون خيلي عالي بود فقط اگه تويp30up.irاپلود ميكردي بهتر يود اخه هر كاري ميكنم با اي دي ام دانلود نميشه راستي برام عكس هم طراحي ميكني؟پاسخ:بله دوست عزيز طراحي صورت ميگيرد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: